Äsch.

Det var längesen det var så avkopplande att göra absolut INGENTING: my god.
Var på jazzfestivalen igårkväll och det var mysigt och fint och allt och så sov jag jättelänge imorse och sedan när jag vaknade jättesent och hade lite ångest över det i ungefär en millisekund tills jag kom på att det gör ingenting om jag så sover i en vecka i sträck för det spelar ändå ingen roll. Nu kom jag lite ifrån tråden men det jag ville säga var att jag tjänade en timme också för nu är det vintertid, himmel och pannkaka.
Nu ska jag titta på true blood och äta glass!




Kommentarer
Postat av: Klara

Yun Can 10! Livet är fritt! Frijazz. Hehe. Kul jag är.

2009-10-25 @ 15:36:40
URL: http://klarabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0