Onödigt och jag borde sluta skriva sånt här för ingen bryr sig ändå och jag har jävligt ont i kroppen och är trött och borde sova

Hej.

Nu har jag skjutit upp en sak jag måste göra ungefär hur länge som helst men nu har jag verkligen inga bortförklaringar kvar till att inte göra den. Alltså måste jag sätta igång med arbetet och samtidigt skriva upp det här för nu finns det ingen återvändo. Klappar mig själv på huvudet och lyssnar på namethepet. Nu börjar jag skriva.

I helgen ska jag stänga in mig här hemma och läsa extremt högt och otroligt nära, titta på gosskören, tracey, 24 hour party peopleen långvarig förlovning och true blood, städa mitt rum, äta glass och laga mat (!!)

Update: Började skriva egentligen för en timme sen men sidan hängde sig av alla länkar så jag fick skriva om.
(Har skrivit ungefär 7 meningar på mitt arbete och ägnat resten av tiden åt det här, haha! som om jag hade slut på bortförklaringar till att inte arbeta).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0