Låt din vän få veta

Jag har så himla tråååååååååååkigt. Och jag vet att det är helt lönlöst att skriva det här för liksom vem ska göra något åt det om inte jag. Men när man har tråkigt så gör man ju saker som man egentligen inte behöver-som att skriva dåliga blogginlägg.
Jag är inne på bloglovin typ varje minut och det är alltid nån som skrivit nåt men sen känns det så himla tragiskt när det är 0 inlägg kvar. Som att alla mina vänner lämnat mig. NEJ! Jag är inte så beroende av andra människors liv.
Jag är inne på lookbook och blir bara less av att titta på snygga människor och snygga kläder och det gör bara att jag påminns om mina egna ihopknövlade kläder i min minimala garde-robe.
Jag vill fota men det känns så patetiskt med min kodakkamera att jag inte vet var jag ska ta vägen någonstans.
Så nu skriver jag så att jag blir alldeles krokig i ryggen och med hjärtsolglasögonen på känns det bara finfint.

Kommentarer
Postat av: frida

hejhej sofia!

I didn´t knew...

äschba, min engelska funkar inte.

jag visste inte att du har en blogg. tror jag.



Hejdå :)

2009-05-26 @ 23:02:23
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0