Jag säger som det är att allt är sådär, bara sådär, sådär som det är såhär års

Jag vann just mot Matilda i betapet för första gången någonsin. Jag borde vara glad men det är jag inte. Det känns inte riktigt bra för jag tror att hon gav upp någonstans i mitten av matchen för att jag ledde och så fick jag spela själv. Det kändes ganska ensamt att försöka lägga bokstäver ensam. Och så svarade hon inte i chatten heller.

Så Matilda, jag är besviken. TFIGM (tack för inte god match, på betapetspråk.)

Kommentarer
Postat av: beccis

va söta ni är som spelar betapet på internet :)

2009-05-04 @ 22:34:05
URL: http://nallensblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag gav inte upp, internet slutade fungera. TFGM

2009-05-05 @ 10:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0