Forever doesn't live here anymore

Idag var en bra dag. Jag har varit trasslig i håret och barbent hela dagen. Och så luktar jag sand.

Var i stugan en stund imorse och hälsade på mormor och morfar. Sedan när vi kom hem cyklade jag till stan med min familj där vi åt middag och när vi skulle åka hem cyklade jag, min mamma och min lillebror runt bölesholmarna.
Det var mysigt, grönt och med många stigar där man kunde åka vilse. Mamma hade inte varit där på ungefär 30 år och hon sa att det var mycket finare nu än på hennes tid. Tänka sig.
Igår kväll umgicks jag med människor som jag inte varit med på ett tag. Inte nästan allihopa iallafall. Det var spontant och fint. Jag har saknat oss.




Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har också saknat oss. Jag hoppas att det inte dröjer lika länge till nästa gång vi gör om det!

2009-06-01 @ 16:49:03
URL: http://stinano.blogg.se/
Postat av: RONJA

Ha en bra start på Juni månad! :D



Kram Ronja

2009-06-01 @ 17:15:45
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0