Nattöppet

Nu sitter vi här igen men har förflyttat oss till Sandras rum.
Den här gången lyssnar på Scatman och har just spelat ett parti Betapet.

Jag kom hem från Lycksele idag. Det var minst sagt en kurerande resa.
Om man umgås med en 80-årig gumma med krulligt hår mer än 3 dagar så kan det bara kännas avslappnande som sedan övergår i lite långtråkighet.
Jag gick och la mig kl. 21.00 två dagar i rad. Jag var klarvaken kl. 6 på morgonen dagen efter.
Den här galenskapen måste vi väga upp, ikväll är jag vaken hela natten!

He he he.

Kommentarer
Postat av: Klara

Själv har jag vänt på mitt dygn. Illa Klara, illa.



Hahaha, nooo nu fick jag scatman i huvudet : ( Jag får lyssna på Mando. Ja, det blir bra.



Kramizzzz

2009-03-05 @ 13:47:22
URL: http://klarabloggen.blogg.se/
Postat av: FLIS

NAttöppet ;P tiihiii

2009-03-14 @ 11:03:20
URL: http://flisanwalheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0