Someone Somewhere

Jag luktar svettig katt.

Smart och klurig som jag är så döpte jag min blogg till shellshock för att ingen ska kunna hitta hit. Till varenda människa som jag nämnt att jag har en blogg till har jag varit tvungen att bokstavera och det brukar inte heller bli så lyckat. Det brukar bli Shellschock istället och det är mycket fulare.
Jobbigare problem än så har jag inte och i-landproblemen brukar inte låta vänta på sig så länge så snart kommer jag troligen att klaga på att det är för varmt i sängen eller att jag inte orkar röra på mig för att borsta tänderna.

Förresten så har jag tagit min bloggoskuld! Har fått mina första kommentarer! Ännu en milstolpe i livet avklarad, heh.

Och jag kommer fortsätta börja mina meningar med Och. För nu finns det ingen petig svenskalärare som smyger omkring. Och döpa alla inlägg med låttitlar.

Nu blev det lite inläggsbombning men när jag har sovit i typ en månad måste jag passa på att skriva när internet har bestämt sig för att fungera.

Jag tänker för mycket konstiga grejer på natten som kan bli lite för osammanhängande ibland. Men vad gör det om hundra år?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag typ älskar att läsa din blogg! Btw u är du länkad på min!

2009-01-11 @ 12:33:48
URL: http://angye.blogg.se/
Postat av: Beccis

hahaha, härligt att du luktar svettig katt :)

2009-01-15 @ 13:21:17
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0