Someday Somehow

Blir det inte mer än såhär? Är det meningen att jag ska sitta här, gå och lägga mig, tänka på allt allt allt tills jag somnar, vaknar ,går till skolan, kommer hem och så sitter jag här igen. Är det bara det?
Det behöver inte betyda att mitt liv alltid ser likadant ut, bara väldigt ofta.
Och det behöver inte heller vara något dåligt, bara frustrerande.
 
Klumpen i magen växer, den som vill att det ska hända något. Något som vänder uppochner på tillvaron helt. Jag måste få se hur någon annan har det, någon som är helt olik mig. Jag måste se världen. JAG MÅSTE! Jag kan inte sitta på mitt rum och se dagarna gå.

Kommentarer
Postat av: stina

men gumman

Kom hit så vänder jag din värld upp&ner ;)

vi får hitta på nåt snart!?

2009-01-14 @ 19:36:05
Postat av: elin

sofia, we're going wild right? :D:D:D:D:D:D

2009-01-16 @ 16:08:01
URL: http://eluine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0