Precious

Jag ser fram emot så himla många saker så att jag blir helt konstig i hjärnan. Det är så mycket som kan hända och och som jag vill ska hända och sånt som förmodligen aldrig kommer att hända och sånt som jag inte vill ska hända kommer ändå att hända.

Johnossi om en vecka, Håkan Hellström på fredagen den trettonde, Umeå Open på min födelsedag, Festival i sommar.
Och det bara i musikväg.


Igår upplevde jag världens första 100 timmars dygn. Jag var på skolan från 9.30 ca. till kanske 21. Jag upplevde en vildmannenmiddag, mycket folk, fina knappar, ett äpple, musik, sysslolöshet, kulturella händelser i skolmiljö och världens första arenahälsning!

Sedan sov jag.


Kommentarer
Postat av: STINA

fusk!! jag vill också se johnossi :(

2009-01-23 @ 21:47:51
URL: http://stinano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0