Allt det här är för dig

Jag tycker det var hemskt typiskt att just under min mediefasta period så händer typ Sveriges största nyhet på år och dar. Inte för att jag är helt besatt av kungafamiljen och så men det var rätt ironiskt.

Nu sitter jag på en av mina favorítplatser i världen. I Matildas säng. Sandra sitter brevid mig och Matilda är i köket.
Vi skriver till varandra på bdb och lyssnar på Kent.

Imorgon åker jag till Lycksele ett tag. Här är jag och min finaste kusin för några månader sen ungefär.


Kommentarer
Postat av: MUTTA

Det blir inte rolig ironi om man säger att det är ironi. Vad trevligt att du tycker det.

2009-02-27 @ 18:48:54
Postat av: vickan

åh, tänk. om vi hade gått i samma klass då hade vi imiterat hela kungafamiljen om den stora händelsen.

(vickan): jag är så lycklig

2009-03-01 @ 18:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0