Varför faller vi aldrig i fallera bara lite i taget

På sista tiden har jag inte gjort någonting. Jag har inte gjort saker som man ska göra på sommaren eller något annat för den delen. Jag har haft för mycket tid över att jag bara släppt den fri ut i luften och bara låtit tiden vara.

Men helgen som var spenderade jag med två vänner. Vi åt middag i parken, låg på kajen, gick på bio, och sedan promenerade vi fyra kilometer hem i fredagsnatten. Då den ena flyttat in till ett hus i stan spenderade vi lördagsnatten där. Vi satt vid ett matbord hela natten och sen när vi blev trötta gick vi och la oss i de nedmonterade soffdelarna som var inställda i det blivande vardagsrummet.
Vi hade egentligen tänkt göra andra saker men som alla vet vid det här laget, det blir aldrig riktigt som man tänkt sig.

Jag har arbetat lite den senaste veckan och nu fyller jag mina dagar med sex och sjuåriga barn. Då finns det inte så mycket tid över till annat. Jag har förresten försovit mig de tre senaste dagarna och jag förstår inte varför.

Imorgon är det en vecka till skolan och jag vet inte om det kommer synas på mig att det varit sommarlov. Jag är lika blek som innan sommaren, har inte så många skrapsår och mitt hår har inte växt sig särskilt långt.

Kommentarer
Postat av: stina nordellis

ska vi hitta på något i helgen kanske??

2009-08-12 @ 19:36:41
URL: http://stinano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0