Så kan det gå om inte haspen är på

Alltså jag orkar inte med mig och min klantighet ibland.
Jag plockar undan saker, dammsuger, skurar rent mitt rum och allt är frid och fröjd.
Ända tills jag ska hälla ut det smutsiga skurvattnet i slasken i vår tvättstuga. Nä, se på helvete då har någon smartskalle monterat lös röret under slasken och inte sagt det till mig (eller så har det sagts och har gått rakt förbi mig) jaja, summan:
Inget rör under slasken=smustigt skurvatten över halva tvättstugan och mig.
Mamma skrattade och jag skämdes.

Nu ska jag se den här filmen och äta godis. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: kriss

den där filmen har jag velat se hur länge som helst. men ja är alldeles för lat för att orka pallra mig till affären o hyra den :P hoppas de n är så bra som jag tror! :)

2009-08-23 @ 20:48:05
URL: http://annantypavdisko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0