Vi drömmer, vi flyger

Jag ska ta bort visdomständerna imorgon klockan åtta. Jag är lite livrädd.
Om jag dör så får Sandra min kent-box och Matilda kan få tillbaka sin ipod med tillhörande hörlurar och säkert! skivan. Angelica kan få alla mina kalle-anka tidningar och Anton kan få mitt rum för han verkar ju kunna göra vad som helst för att få det (men haha ägd för dörren går inte att låsa, garderoben är asliten och det är affischer över hela väggarna.)
Symaskinen kan mormor få tillbaka och ge alla mina kläder, skivor och böcker till myrorna.
Släng resten.

Nu ska jag skriva och äta och städa. Godnatt på förhand.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Schyrre men jag har köpt skivan så det kanske är lika bra att du inte dör.

2009-04-05 @ 21:19:44
Postat av: beccis

du kommer inte dö och om du gör det kommer jag sakna dig så jag dör! :(

2009-04-05 @ 23:22:23
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0