Vad jag bryr mig om nu

Hallå, jag lyckas alltid ALLTID råka kolla ner på batterigrejen när det är 33% kvar till datorn dör. Kan det vara ödet? Vill ödet säga mig något? Har jag kanske 33 år kvar att leva? Kommer det att hända något om 33 timmar? Har jag 33 vänner? Har min katt 33 hjärnceller? Halkar jag 33 gånger per dag? Ingen vet.
Fråga mig inte vad jag gör ikväll, för tyvärr, jag har inget bra svar på det. Nu ska jag se film och äta.


P.S. Jag frågade vilken Alex Schulmans favoritbok var idag. Det var 100 år av ensamhet av Marquez Grande. Om någon undrade alltså.

P.S. 2 Igår fyllde Håkan 35 år, grattis till honom.

Kommentarer
Postat av: Klara

Ändå ödet om denna Håkan skulle fylla 33 istället. : O

2009-04-04 @ 00:55:53
URL: http://klarabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0