Precis som Romeo

Besvara dessa frågor enbart med låttitlarna från en och samma artist. Undvik att upprepa en låttitel. 


Håkan Hellström


Är du kvinna eller man?: Den fulaste flickan i världen

Beskriv dig själv: Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Vad tycker du om dig själv?: Zigenarliv dreamin

Beskriv var du bor för tillfället: Magasingatan

Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? Klubbland

Favoritfärdmedel: En vän med en bil

Din bästa vän är: Gråsparven när hon sjunger

Din favoritfärg är: Rockenroll, blåa ögon - igen

Hur är vädret?: Dom dimmiga dagarna

Favorittid på dagen: 13

Om ditt liv var en tv-serie vad skulle den då heta?: Förhoppningar och Regnbågar

Vad är livet för dig?: Magiskt men tragiskt

Det bästa rådet du kan ge?: Vaggvisa för flyktbenägna

Om du fick byta namn, vad skulle du heta då?: Hurricane Gilbert

Favoritmat: Konfettiregn

Dagens tanke: Jag var bara inte gjord för dessa dar

Hur skulle du vilja dö?: Uppsnärjd i det blå

Din själs nuvarande tillstånd: Ramlar

Felen du kan leva med: Kär i en ängel

Ditt motto: Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig


Kommentarer
Postat av: elin

Haha, å vad fint :D

2009-04-23 @ 15:36:44
URL: http://eluine.blogg.se/
Postat av: Fliisan

HAHA fan vad du fick till det du! ;P

2009-04-25 @ 10:17:07
URL: http://flisanwalheim.blogg.se/
Postat av: Fliisan

HAHA fan vad du fick till det du! ;P

2009-04-25 @ 10:17:56
URL: http://flisanwalheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0